*IKLAN DEH!!*

Saturday 25 June 2011

Dunia Baru

Salam para bloggers semua...

Blog merupakan satu dunia yang baru bagi saya...
meskipun perkataan 'blog'  dan 'blogger' telah lama didengari, namun untuk mendekati...menerokainya sangat asing rasanya...ini disebabkan beberapa kekangan seperti :

 -  tak pandai
 -  tiada masa
 -  tiada idea

Itulah antara kekangan yang sentiasa saya alami...walaupun keinginan begitu tinggi.

Saya juga perlu berterima kasih kepada rakan seperjuangan yang tidak jemu-jemu memberi galakan dan tunjuk ajar cara untuk menjadi 'blogger' walaupun secara maya...hahaha..beliau memang excellent..

Semoga saya menjadi 'blogger' yang aktif sepertimana sifu saya...dan harapan agar ada yang sudi membaca dan memberi komen setiap tulisan saya...

Wasallam...exora73...
 

2 comments:

sarah-najwan said...

xpe long..aku ade utk bantu mu
aku dulu cam mu jgk..

blog aku..aku tulih..aku baca..nasib baik bukn aku yg komen..wahahahhaaa

koho2 blaja deh..

exora said...

hahaha...yg penting i dh berjaya ada
blog sndiri...
thanx my frenz...