*IKLAN DEH!!*

Tuesday, 3 January 2012

SALAM DI TAHUN BARU

Assalamualaikum...

Selamat menempuhi Tahun baru 2012
semoga kita semua dapat melalui
tiap cabaran dengan baik2 saja
dan tiap permasalahan dapat
di selesaikan dengan bijak
yang paling penting
semoga tahun ini lebih baik dari
tahun2 yang sudah...

setiap dari kita sudah pasti ada azam 
yang tersemat didada
yang perlu kita capai sehingga
tercapai matlamatnya
dan yang pastinya azam itu
perlu kita jadikan cabaran
agar ianya tidak berhenti separuh jalan...

Selamat berbahagia kepada semua rakan2 blogger...


salam exora...

17 comments:

~ yus ~ said...

selamat tahun baru 2012 kak. Kenapa tak boleh komen di blog yus pulak kak?...huhu

Hanis Azla said...

selamat tahun baru kak.. semoga tahun ini membawa lebih kebahagiaan dan keberkatan hendaknya..

exora said...

yus..
ntah la, blog akak problem kot

exora said...

hanis...

aamiinnn...begitulah hendaknya

Heidi Shafiq said...

azam utk jd insan yg terbaik..

ieda said...

semoga tahun baru bawa sinar baru buat kita kan

selamat tahun baruuu ;)

kakcik said...

Selamat berbahagia juga buat Exora. :)

sarah-najwan said...

slmt msuk skoloh cikgu..
jgn bizi sgt sapa fesbuk nge blog bersawe..keh3

exora said...

heidi..

salam kenal
sama la kite..hrp2 jd insan yg lbh baik dr hari2 yg lps

exora said...

ieda...
insyaAllah...

exora said...

kakcik...

tima kasih kakcik

exora said...

Ina...

InsyaAllah aku akan cb sapu sawang2 yg ada d fb n blog ni...
hahahahhhhhhhhh

Azhariah Zuber said...

slmt thn baru

exora said...

azza :
slmt tahun baru

CIK TOM said...

hrp xterlewat lg...slmt thn br akak..semoga thn ni menjanjikan seribu keceriaan..

exora said...

slmt tahun baru cik tom...

Shahrul Izzuwan said...

Slmt tahun baru semua.. Moga tahun ni lbh m'beri kejayaan pd kita.. Anyway,sy jemput tuan blog n all visitor kt sini,jom jenguk2 channel YouTube sy..kt sana ada VIDEO2 sy bermain gitar dan menyanyi.tp suara xla sdp mana,sesaje suka2.. If ada yg tak pakai baju or cuma b'boxer je tu maaf la.hehe.. Klik link YouTube sy ni, http://www.youtube.com/shahrulizzuwan