*IKLAN DEH!!*

Friday, 2 December 2011

Penutup tirai 2011...

Assalamualaikum...

Berakhir sudah sesi persekolahan 2011
untuk p&p (pengajaran n pembelajaran) laa
tapi ada lagi tugas besar yang belum settle
kena isi online data KSSR murid2 Tahun 1 2011
aduhhhh.....lecehnya kena isi dari bulan Jan-Nov tu
dari hari ke hari aku menangguhnya
x lalu nak tgk borang2 tu..huhu
apa2 hal pun meh layan gambar 
sesi penutup tirai persekolahan 2011...
x ramai geng...sekolah dah besar tapi murid2nya x ramai..hehe
selepas majlis minum petang warga SKUB di Hotel Royal Bintang...byk2  lokasi menarik, kat sini jgk depa nak bergambar



Semoga tirai 2012 membuatkan aku lebih semangat
untuk ke sekolah
walaupun terpaksa PJJ lagi ngan suami ku..huhu


salam exora...

8 comments:

sarah-najwan said...

amboi..dok depan nge bos tu mesti pege jwtn besar2..hehehhe

harap2 thun 2012..semenya mudah belako..aku pom akan terlibat dgn PBS jgk sb tingkatan satu dah mula thun depan..

exora said...

ina :
xdo la bosa mano pom...
lantikan sekolah jer..huhu
wat byk kijoaan aku jer..bkn ado elaun pommm..hahah
tp selalu ingatkan diri kerja kerana ALLAH Taala...insyaAllah

ieda said...

kalau cikgu mcm exora ok lah
mcm ieda nie huhuhu cuti sek bukan boleh kemana2 pounn harap ari minggu jewww :(

exora said...

ieda :
tu la sian pulak tgk anak2 yg seronok bercuti panjang tp mak n ayah mereka bekerja...ttp kena tggu hr minggu jer nak jalan2 kan...
nak buat mcmn dah fitrah hidup

~ yus ~ said...

mana satu akak. Dari komen kak zia, akak yang duduk di depan tu ya? Belah kiri atau kanan....hehe

Azhariah Zuber said...

sekejap je rasa nak abis cuti, hehe

exora said...

yus :
yang x lawa tu..hahaha

exora said...

azza :
tu la pasal..blum puas lg ni, hehe