*IKLAN DEH!!*

Friday, 16 September 2011

Gara-gara ayam murah...

Assalamualaikum...

Salam sempena Hari Malaysia
semoga cuti yang diberi pada hari ini
dapat dimanfaatkan sebaiknya
disamping itu juga hargailah
jasa pejuang kita yang terdahulu
dan bacalah juga tentang sejarah awal negara kita...

Sempena menyambut Hari Malaysia ni juga
kebanyakan pasaraya buat 'sale' lagi
termasuklah kedai yang aku selalu beli ikan n ayam ni
dalam pemplet yang dihantar ke rumah
15 September 2011...dari 7pm-10pm
ayam RM4.90 1kg, hari biasa pun ayamnya agak murah juga
aku pun teruja la nak pergi cari sekor

petang semalam, lepas meeting
sanggup aku habiskan masa lepak
kat rumah member...sebab nak tunggu
pukul 7pm..hehe, 6.30 aku keluar dari rumah dia
dah dekat nak sampai kedai tu, jam pukul 6.45pm
terasa pulak lapar, so aku n M.Hakim pun singgah
makan jap...kul 7.15 sampai kat kedai
aku tgk tempat ayam tu dh lengang
rupa2nya abang yang potong ayam tu kata
10 minit jer ayam dh habis...Q panjang katanyer

x nak kecewakan hati sendiri
aku pun ambik la beras, RM20.99 10kg
murah la jgk tu...
huhuhu...ayam oh ayam...
pagi ni kena la aku keluar lagi
mencari mu, ikan2 xyah beli
sebab hubby nak bawa dr K.Besut hari ni...

begitu la kesahnya,
geram ada, frust ada n lucu pun ada gak
hahaha...byk masa aku terbuang semalam


salam exora...

 

9 comments:

Kalamhati said...

murahnya rega ayamm..patutla org berebut..lain kali keno gi congok awal lagi depan kedai tu..hehe

sarah-najwan said...

aku xpenah kisah rega ayam..tau beli ajo..heheee

bukan ayam ajo..seme brglah..kdg2 kena amik port gak psl rega ni..tapi tulah..otak tok sempat nok berkire2..hehe..kalu nok..beli ajo

exora said...

kalamhati : target awal meme mcm tu,
tp perut ni lak terasa
kelaparan..hehe

exora said...

na : sbb kat umah aku slalu dpt pemplet dr giant, econsave n famili store..so aku pun bljr la jd pengguna yg bijak...huhuhu

Papa Mifz said...

wah murah yer patut la copek hbs...

exora said...

papa Mifz : stkat ni kedai tu jer yg berani bg hg ayam serendah tu...

Amy Syaquena said...

mak ai murah gila harga ayamnya. padan la ramai orang serbu..

exora said...

Amy : tu la yg sy cuba jgk untuk g tu...xdo rezki..hihi

Liza Razak said...

murah sgt ayam tuh..no wonder la cepat habis