*IKLAN DEH!!*

Wednesday, 28 September 2011

Pic 4

Assalamualaikum...

Jom layan gambar2
tanam2an dipersekitaran rumahku...

dah sebulan aku tidak membeli tomato...


dah hampir tunduk ke bumi...sabar, tunggu hubby balik  yer...
manis airnya...

                                                1st time tanam orkid...alhamdulillah, berbunga jugak...
                                                                

salam exora...

9 comments:

Hanis Azla said...

rajinnya akak bercucuk tanam.. seronok tgk hasilnya.. tentu segar aje kawasan sekeliling rumah akak kan..

exora said...

hanis..segar dengan rumput2 yg cpt sgt pnjg..heheh, upah mesin sebulan sekali jer..mahal tau.

sarah-najwan said...

wow..hebat mu..aku minat gak tanam2 gtu..tapi malas...huhu

Solihin Zubir said...

woahhh... bagus2.. memanfaatkan tanah.. hehe..

keliling umah sy pon penuh dgn pokok yg ayah sy tanam..
nangka, manggis, jambu, cempedak, durian, pisang, pelam.. mcm2 lagi lah.. ayah sy suka bercucuk tanam.. heheh..

~ yus ~ said...

memang sejuk tangan akak ni..

saya tangan panas, tanam apa pun jarang yang hidup..huhu

exora said...

ina : sbb tu aku minat main kebun gardenlife kt fb dulu2 tu..hahah

solihin : tu la darah bercucuk tnm ada sedikit mengalir kot lam bdn sy..hihi

exora said...

yus : alhamdulillah, setakat ni menjadi jgk laa...tp kdg2 ada gak yg x serasi, mungkin tanah kt cni subur..tnm apa pun tumbuh dgn baik.

diana said...

rajin nya..
saya ni bunga 2,3 pasu pun terabai hidup nya..
hehhehehe

exora said...

diana : kadang2 jgk sbnrnya ada angin rajin ni...klu dtg angin malas,
bkn stkat rmput..lalang pun penuh..hihi