*IKLAN DEH!!*

Sunday, 25 September 2011

Stanza Cinta...

Selamat malam...








Uollz layan ke drama STANZA CINTA
saya memang layan cerita ni
tapi dah banyak minggu ketinggalan
baru malam ni dapat tengok semula 
banyak jugak lah kisah2
Amni tu yang saya tercicir...

Bila tengok episod malam ni
sedih sangat...sebab Amni
memang cintakan Taufiq
tapi macamana dia boleh terpisah
dan terima pulak si Irfan
pastu Irfan sakit pulak...


Lagi terharu...
bila si Taufiq muncul semula
untuk melamarnya
lagi kesian tengok dia
maklumlaa CINTA PERTAMA
katakan..hehe

tapi Amni memang seorang
yang bijak...
tau macamana memujuk hatinya sendiri
tau macamana membimbing seseorang
untuk ke arah kebaikan
dia juga seorang muslimah yang tau
batas2 nya...

Semoga Amni kuat...jiwa dan raga
emo sikit, walaupun hanya lakonan...haha

salam exora...

2 comments:

Amy Syaquena said...

tak mengikuti sangat tapi suka lihat aaron dalam drama nie...

exora said...

Amy : memang pun...tp dlm crt lara n jiwa jahat pulak dia ni..