*IKLAN DEH!!*

Wednesday, 17 August 2011

Pic 2



Antara jambatan2 menarik yang saya suka pergi untuk bersantai...

6 comments:

kakcik said...

Kakcik ke sana Sabtu lepas, tapi tak ambil gambar pun. :)

~ yus ~ said...

Cantik! kat mana ni kak?....huhu, kesian yus kan tak tahu kat mana tempat ni...:(

sarah-najwan said...

lawa2..aku penah lalu..tapi lum amik pic..hehe..pi pun thun 2008 utk ejas tukar ke kuantan dulu..

diana said...

ingtkan kat luar negeri...:)

exora said...

kakcik : kalau pegi putrajaya, sy mesti ajak hubby lalu kt ctu...

exora said...

yus : kat putrajaya yus...ada yg lagi cntik tp x ambk gmbr.

ina : aku g sokmo...ramai org lepak kt sn smbil bw anak2

diana : hehe...tu la dlm m'sia pun byk dah tmpt yg nmpk mcm ovsea, cable car kt langkawi pun...jmbtnnyer cntik sgt.