*IKLAN DEH!!*

Monday, 1 August 2011

Syukur...

Salam 1 Ramadan...

Syukur yang tak terhingga
kerana dengan limpah kurniaNya
kita semua masih diberi kesempatan
untuk menyambut bulan yang sangat mulia ini

Malam tadi telah bermula solat terawih
dan aku juga berpeluang
untuk menunaikannya lagi
pada tahun ini

dan awal pagi nanti pula
bermulalah sahur yang pertama
di bulan ramadan
pada kali ini
aku juga cuma sempat
untuk membuat kari ayam sahaja
untuk hidangan kami sekeluarga

sibuk sangat hari ni
dari awal pagi gotong royong
bersih kawasan rumah
dan tanam pokok2
yang telah dibeli
di ekspo pertanian semalam

Selamat bersahur rakan sekelian...

Salam exora...

9 comments:

Yasminhamid said...

selamat menyambut ramadhan... apsal kat bloglist saya entry awak tajuk riang hatiku lagi ek??

exora said...

yasmin: selamat berpuasa...laa yer ke, x tahu la, sarahnajwan lak cakap kt blog dia x nmpak sy punyer folower...sy pun x gheti sgt ni nk godek2 blog ni lg..hehe

kakcik said...

Salam Ramadhan Al Mubarak dan selamat berpuasa, Exora. :)

ieda said...

selamat berpuasa dik ! .. semoga ramadhan ini membawa seribu hikmah utk kita semua kan :)

Amy Syaquena said...

selamat berpuasa exora..

wahida said...

salam ramadhan kak...

exora said...

k.chik,ieda,amy n wahida :
salam ramadan, semoga kita d beri keberkatanNya..

Amy Syaquena said...

x ada update baru erk..

exora said...

hehe..ada..amy