*IKLAN DEH!!*

Thursday, 17 November 2011

Dapat hadiah jugak dia rupanya...

Selamat petang...

Hari penyampaian hadiah
dah pun selesai semalam
x sangka pulak M.Hakim pun dapat hadiah
2,3 kali jugak la dia naik pentas
untuk kategori markah tertinggi Matematik Tahun 2, 
murid baharu naik al-Quran, peningkatan Pelajaran Jawi
dan peningkatan Kem Bestari Solat Terbaik...
muka kepenatan...4 kategori hadiah dia dpt
tahniah...Hakim, awak x pakai kasut ke? Sapa yang bagi hadiah tu ?
Tak sangka pulak dia dapat hadiah
sebab prestasi dia merosot
berbanding exam yang lepas...
Selepas terima hadiah
cepat2 pula dia kena berbaris
untuk persembahan pula...
memang la dia kepenatan nampaknya
tu dia..ternganga semua mulut buat persembahan dalam bahasa Arab
nasib baik Hakim ringan..sian abg iwan belakon jd ayah utk lakonan iklan Burung Murai...
dia jer sorang paling kecik...yg lain semua murid darjah 6
M.Hakim dan rakan2nya selepas buat persembahan...
antara hadiah2nya...ini untuk KAFA
dah 3 tahun aku terlibat dengan bahagian hadiah untuk kecemerlangan akademik
salam exora...

16 comments:

~ yus ~ said...

barulah best dapat hadiah mcm ni kan kak...

ini bekas plastik dan piala...huhu

exora said...

yus :

seharian akak kat mydin yus...
pening mikirkan hadiah bdk2 ni

sarah-najwan said...

tahniah la hakim wey..mok sedara sdiri hok wi hadiah..keh3..

byk2 jwtn kat skol utk event rasmi skoloh..aku tetap dan berpencen pemegang jwtn banner n backdrop...kerja yg paling senang dan mudah..main2 emel ajo..hahahha

paling aku xsuka..terlibat ngan hadiah n sijil..kena tggu mjlis setel baru kita setel..

atuk said...

Assalamualaikum Cikgu Exora

tahniah Hakim

Wassalam

exora said...

Ina :

sek aku semo jawatankuasa kn rasa...
bkn ble main pilih2 wei,
tp aku jrg sgt kena yg bhgian mudah2..menci aku
dulu2 asyik kena wat buku program jer,
thn ni kerap jd pengacara...boring weh..demo suka aku rjn wat pantun etek

exora said...

Waalaikumussalam atuk...

Hakim : terima kasih atuk

Ujie said...

tengok hadiah byk2 mmg syok..tapi mmg pening time pilih hadiah.

mak sedara dah tunjuk muka ya..hehe

exora said...

exora :

hahaha..mak sedaro yg lain tu

Amy Syaquena said...

banyaknya hadiah..yang bakul tu dah supa hantaran kawen je hehehe..

exora said...

amy :
diorang ni kreatif, meme mcm hantaran pun, utk YB tu..

Hanis Azla said...

Alhamdulillah, bijaknya dia.. penuh tangan bawak balik hadiah yer.. comel aje persembahan mereka tu..

Solihin Zubir said...

woah.. otak matematik ni.. hehe..

tahniah hakim.. =)

wahida said...

tahniah hakim...
alhamdulillah...

saya tumpang hepi kak...

exora said...

Hakim said :
terima kasih untie hanis,untie wahida n uncle solihin...

Azhariah Zuber said...

hadiah2 piala dah lapuk. betul tak

exora said...

azza :

btul tu azza...
tp stkat satu dua jer kategori nk wat piala bleh la, klu semua x sesuai lg dah..