*IKLAN DEH!!*

Friday, 11 November 2011

Kecewa lagi...

Assalamualaikum...

Bertemu lagi kita di alam maya ini
yang hanya berteman dengan kata-kata
tanpa bicara 
tapi penuh dengan makna...

Akhirnya hari yang ditunggu-tunggu
tiba jua, 10.11.11
keputusan pertukaran guru-guru
untuk satu Malaysia telah pun diumumkan
dan aku akhirnya
kecewa lagi...huhuhu
gagal pun kena cetak surat jugak ker?...huhu.. lagi pasrah tengok surat gagal n
aku pasrah...
suami ku lagi parah
kerana dia yang terpaksa
berulang-alik dari K.Besut ke Seremban


salam exora...

14 comments:

Ujie said...

yelah..apa boleh buat, dah berusaha. semoga berjaya utk permohonan seterusnya ya.

*lama tak blogging..cuti panjang ya.

~ yus ~ said...

kak, kalau tak dapat tukar Kelantan, kenapa tak pilih negeri yang terdekat. Terengganu mungkin, takdelah travel jauh sangat...

cuba lagi kak...

banyakkan doa ya.

Tukar suka sama suka takde ke kak? Kot ada member di sana nak tukar ke?

sarah-najwan said...

sobar deh...buat rayuan bole rasanya..

kalu pyh sgt..suh hubby mu keje kat seremban..

Hanis Azla said...

aduhai.. kena pjj lagi yer.. sabar yer kak.. insyaAllah, nanti dapatlah tu..

exora said...

yus :
tahun 2012 3 negeri yg x boleh masuk kelate,terengganu n kedah...
kalau mntk pahang, kot diberi tempat yg jauh pedalaman plk...

mslh utama d kelate skrg sbb org luar yg kerja kat sana dah x nak kelua2 sbb dh selesa d ctu..mengikut kata org atasan la.

exora said...

ujie:

saya kalau bercuti kt kampung...
meme gtu la gayanya, x smpt nk berblog..byk hbs ms kt dapur jer..hehe

exora said...

ina :

ble ker? ada ker oghe nak laye?
menci aku wei...dh jumpa pengarah pom xle jgk...aku tau diorang pun ssh nk tolong sbb meme xdok kosong kot..

exora said...

hanis :

tu la kan..asyik pjj jer, bila leh mula hidup yg betul2 ni..hahahah

Yasminhamid said...

cuba lagi... tak buat rayuan ker.. kawan sekolah saya semalam juga dia ke putrajaya buat rayuan.... selasa ni kena pegi lagi katanya.. dia pun nak masuk kelantan jugak..

exora said...

yasmin :

entah la..rs putus asa pun ada jgk
bimbang plk nk ke sana lagi sbb takut diorang x lyn dh pun...

ieda said...

lohh saba ye kak .. hurmmm kena cuba layiee tahun depan huhuh

exora said...

ieda :
akak tengah bersabar la ni...huhu

diana said...

sedih pulak saya baca..tak pe la exora..nanti2 ada la rezeki tu insyaalah..yang penting jangan putus asa..susah jugak ye nak mintak2 tukar ni..

exora said...

diana :
sebelum ni dgr gtu2 jer bila diorang bermslh nk balik negeri sendiri..
bila dah alami sendiri baru la tau betapa sshnya nak tukar...
kalau nak p penang n KL senang pulak
sbb kt sn kos hdp tinggi, org x nk mintak...ikut kata orng KPM yg dtg sek sy la..