*IKLAN DEH!!*

Thursday 3 November 2011

Yerrrr..saya menang

Assalamualaikum...

Suka sangat2...
sebab aku menang
dalam GA FM yang di buat oleh 
pemilik blog Yus...
pertama kali mencuba nasib
di dunia maya ni
ada tuah nampaknya
jom tengok apa yang aku dapat nanti
no.4 tu kite punyer tau...heehhe
terima kasih adik Arif yer...
sebab pilih aunty
peserta nombor 13
terima kasih banyak2 untuk yus n suaminya 
yang sudi menaja hadiah...
tahniah yus sebab siap rakam video 
untuk proses cabutan pemenang tu..
hehe...suka tengok, terbaekkk

salam exora...

10 comments:

Unknown said...

hehe....nnti jangan lupa kasi alamat tau!

Lepas balik cuti raya haji InsyaAllah yus poskan ya..

terima kasih juga sudi joing GA yus yg tak seberapanya itu..:)

exora said...

yus :
ok..insyaAllah, nanti akak add yus kt fb..tq

wahida said...

tahniah kak...

saya jawab dah betul, tapi takde rezeki saya...huhu..

Solihin Zubir said...

pertama kali join trus menang? dasat.. mmg luck.. hehe.. tahniah...

exora said...

wahida :
tu la akak tgk ramai yg betul jwpnnya...kebarangkalian utk mng tipis laa, alhamdulillah ada rezki rupanya.

exora said...

SZ :
tu la kan...spy smgt berblog makin meningkat..hahah

kurus said...

tahniah wehhh
semoga lepas nie lebih banyak menang GA .. ieda mood berGA dah kelaut dahhh payah tul nak tarik naik ke daratan huhuhuhu

exora said...

hahaha...
sbb yus baik dia bg soalan satu jer,
tu yg akak rajin nk cuba tu...

sarah-najwan said...

tahniah..sori la aku xsempat buka semale..laki aku guno..hahhaha..dan aku terus tertidoo..

FM melbourne ni aku ade gak sb aku kn dah gi melbong..hehehhe..

exora said...

tau laa dh g melbern tp xdo pun ole2 utk kite...hehee
nsb yus sudi bg...