*IKLAN DEH!!*

Wednesday, 2 November 2011

**WW** Bila dia sudah letih...

inilah gaya dia masa balik sekolah
masa kat sekolah main x ingat letih...
macam2 aksi tidurnya...

salam exora...

15 comments:

Kalamhati said...

hehe comel!!

zomba said...

kahkahkah....

kakcik said...

Janji boleh lena. :)

sarah-najwan said...

tido budok2 ni kualiti sb tok kaba gapo...letih main kuat sgt..

Amy Syaquena said...

habis lena dah tue..

LydSunshine said...

Malu dia kena amik gmbr masa tidur. Siap tutup muka. Hahaha.. Sian dia.

niesa said...

tidur pun msh pakai seatbelt....

Hanis Azla said...

klu dah letih, gitulah ghopernya kan..

exora said...

KH:
tiap hr blk sek mesti tdo dalam keta..

zomba :
amboi pak uda..spek hitang napok

exora said...

kakcik:
betul tu, kita yg memandu ni jeles jer..heheh

ina :
mudah negho..tp nsb baik gerok pun senea gak..

exora said...

amy :
meme dah..kdg2 2,3 minit lg nk sampai rmh pun dan lg dia lena

lyd :
dia memang tengah lena tu, x tau pun snap gmbr dia..
hr ni dia tgk kt blog baru dia bising..heheh

exora said...

niesa :
itu penting..tiap kali dia nk tdo dia akan pakai, kalau x..bla maklong dia terbrekkkk....naya kang

hanis :
yer hanis...
ms kt sek, sementara nk tggu kls agama petang, main x igt dunia,
bila naik keta nk balik terus layu..

~ yus ~ said...

alahai...mengantuk sangat nampaknya tu ya kak...

p/s: akak menang GA saya, sila ke blog ya...:)

zomba said...

tra hk saen2 jerr

exora said...

yus
betul ker..yerrrr, suka sgt2

zomba :
hakim dah agak dah pak uda ni mesti pinjam ngan kawan kan.