*IKLAN DEH!!*

Wednesday, 30 November 2011

Yang diidamkan...

laksa yang halus...bukan laksa dalam plastik (kena rebus)
kuah laksa kelantan
3 hari berturut-turut
aku makan laksa ni
hari pertama aku kat rumah mertua lagi
bapa mertua sudah membelinya
teringat yang menantunya sibuk tanya pasal laksa
sejak balik raya haji lagi
tapi masa tu belum ada orang jual sebab sibuk beraya...

salam exora...

12 comments:

Ujie said...

mee laksa halus..tak penah nampak pulak.
utk laksa kelantan je ya?

sarah-najwan said...

I HATE YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

ieda said...

sedap nye kak

x tahu kenapa ada prob rasanya kak

kakcik said...

Kakcik sangat suka makan laksa - tak kiralah - laksa penang ke, laksa kelantan ke, laksa johor ke... Cuma laksa sarawak kakcik tak pernah cuba walaupun dihidang depan mata. :)

diana said...

suka laksa..
laksa penang je yang tak suka..
lain lain,kedah,johor,kelantan semua saya bedal..
sedap.!

~ yus ~ said...

waa..sayangnya bapa mertua akak pada akak..:)

exora said...

ujie :
laksa jenis ni ada kat cni jer...
beli kat kedai xyah rebus lagi,
kuah ble buat sendiri..

exora said...

ina :
jge jeles weh..
aku ngidam kaloh oghe pegnant..hahaha

exora said...

ieda :
sedappp..tu yg akak ngidam 3 hari berturut-turut..hahahah

exora said...

kak cik :
sama la saya pun..xpernah lg berkesempatan nk rs laksa sarawak

exora said...

diana :
eikkkk...nape x suka laksa penang,
rugi la dok penang x sk lksa penang..heheh, sy suka laksa penang

exora said...

yus :
biasa la yus..ayah mertua akak ni prihatin orgnya, kdg2 x smpt my hubby nak buat dia dh buat dulu..adakala segan jgk rsnya.