*IKLAN DEH!!*

Saturday, 9 July 2011

Oh...Lelaki

Salam semua...

Pernahkah kalian bertemu dengan lelaki yang persisnya
seperti perempuan...
maksud saya bukan penampilannya, tapi perangainyer...
ohhh...sungguh teruk sekali sikapnya...
suka mengata orang,
mengumpat kalahkan pompuan,
berlagak macam bagus2...
suka sibuk pasal kerja orang lain,
kerja sendiri x pernah selesai,
buat sesuatu macam dia jer yang terror...
senang cerita...perasan bagus sangat2...
Itulah antara ciri2 lelaki mulut seperti pompuan,
tapi bila lelaki...lagi teruk jadinya...
cukuplah hanya seorang...
bertemu dengan lelaki seperti ini,
tidak sanggup rasanya berada di bawah satu bumbung...
maksud saya di tempat kerja...
dia saja yang betul..terbaekkk...
bayangkanlah...lelaki pun x sanggup nak
terus berkawan dengan dia...
tiap apa yang terjadi...
tidak pernah dijadikan iktibar,
tidak pernah rasa bersalah..
Sedar lahhhh...
orang disekelilingmu sudah kepanasan...
miang....berbulu mata...
dan dengan bahasa kasarnya...
menyampah sangat2...
Belajarlah dari kesilapan...
insafi diri...
cukup2 lah menyusahkan orang sekeliling...
Entah lah sampai bila...
harus mengadap orang seperti ini...


Salam keinsafan...exora73...
 

4 comments:

sarah-najwan said...

wah..da jadi cam blog aku pulok backgroundnya..hahhahahha..tapi aku suka sb sejuk mata tgk..

kat skol aku xde lelaki pesen gini..yg ade pesen pemalassss...ehhehe

exora said...

pemalas..ok lg weh..
yg gini x mkn smn...skt mata,
skt hati...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

lelaki camni biasa je saya jmp..ramai.melambak.mereka ni akal letak kat lutut,iman lbh nipis dr kilit bawang.berkata2 mcm takda halkum ...laju je mengumpat.pelikkk

exora said...

sis lydia,
ooo..itu ler, slalunyer sy dgr jer crt org ckp psl laki yg perangai cam pompuan...skrg bla dh jumpa...
ermmm...seksa nk menghadapnyer...