*IKLAN DEH!!*

Wednesday 6 July 2011

PJJ

Salam...

    Bila sebut PJJ..apa yang terlintas di fikiran kalian semua ?
Selalunyer mesti org fikir 'Pendidikan Jarak Jauh'...memang betul pun, dan saya juga merupakan salah seorang dari puluhan ribu student yang mengikuti pembelajaran jarak jauh.
Saya mula mengikuti pengajian ini pada Tahun 2004 dan mengakhirinyer pada akhir Tahun 2007...2008 dh grad...
Ingatkan dah berakhirlah pjj dalam hidup saya...tapiiiiiiiii...
rupa2nyer belum berakhir...

Tahun 2010, saya masih lagi mengikuti pjj tapi lain ckettt...iaitu 'PERKAHWINAN JARAK JAUH'. Dah lebih dari setahun saya dan suami terpaksa berjauhan...seorang di timur dan seorang lagi di barat, nak buat macamana dah kehendakNya...demi tugas dan kewajipan...

Namun...meskipun hanya menjadi 'wife weekend' ada tersirat kebaikannyer walaupun kami terpaksa berjauhan, hikmahnya hanya orang-orang yang mengalaminya saja yang tahu... 

Apa2pun...harapnya end of this year, saya dapat la berpindah ke negeri suami ataupun negeri saya sendiri...
Setahun lebih rasanya dah cukuplah untuk kami jadikan pengalaman terindah menjadi suami isteri d hujung minggu...

Sekian, luahan dari exora73...

2 comments:

sarah-najwan said...

aloh la frenzz...sobar la deh...

hak penting mu mohon la..ni sambil lewa je mohonnya..mohon gi besut tuu....

exora said...

InsyaAllah...