*IKLAN DEH!!*

Tuesday, 12 July 2011

Sedapnyerrr...durian

Assalamualaikum...

Durian...
kalian semua suka durian x,
kalau suka, tahap mana tu...
Saya meme hantu durian,
pantang nampak durian, dari harga mahal..
sampailah harganya menjadi murah, sebab durian dah banyak...
Hari ini...saya dan 2 orang rakan baik,
selepas waktu kerja tengahari tadi...
pergi makan duriannnn...fuhhh...
sedapnyerrrr...durian kampung tu.
makan pulak kat gerai tengah sawah padi...
dengan angin segar yang menghembus...
ermmm...damai n santai sangat2...
hilang sekejap ingatan pada kerja2 yang x pernah habis...
Tempat tu x jauh pun dari tempat kerja,
tepi jalan besar...lepak makan durian...
bestnyerr...
dan yang paling best lagi...
bila kawan cakap dia yang belanja...
hehehe...lagi bertambah seronoknyer... 

Itu lah dia...
semasa penyakit belum datang...
makanlah apa pun...berapa banyak pun...
tapi jika dah kesihatan berada di tahap yang tidak mengizinkan...
terpaksalah menahan keinginan...menelan liur...
Lantaran itu...beringat-ingatlah juga tentang 
penjagaan kesihatan diri...

Salam Exora73...

6 comments:

sarah-najwan said...

aku pom suko weh..duyan umah mak mentua aku doh luruh..mybe balik kg makke duyan..hehhehee

exora said...

balik jer.. blum poso nih...
klu hok kg sdiri lg beh weiii..ata cni etek..hehe

~ yus ~ said...

salam kenal...geng kak zia ke ni??

Saya dulu hantu durian, masa kecik, tapi sekarang tak berapa gemar sangat. Makan sikit bolehlah, banyak2 pening..huhu

TQ sudi follow saya yus ya...)

exora said...

hai yus...
yer sy kwn k.zia ms sek men dlu lg...
dialah yg ajr sy jd blogger...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

saya sgt suka mkn durian..2 hari sekali hentam pun takpe.sbb buk selalu blk malaysia.jmp terus ngappp

exora said...

sis lydia...
tu la x sia2 bg gelaran raja buah...
memang sedappp..