*IKLAN DEH!!*

Tuesday, 11 October 2011

Hitam pun Sedappp.....

Selamat petang semua...

sedang buat apa tu
tadi uollz minum petang
makan apa...
jom tengok minum petang
aku sekeluarga petang tadi
iaitu.........
jeput pisea...

petang semalam aku membancuhnya...

cekodok pisang ...semakin hitam makin sedap tu
air peberet aku dan M.Hakim
dia merajuk sebenarnya...nak makan maggie, aku x layan


salam exora...

11 comments:

Ujie said...

saya pun suka sgt..plan esok ptg nak buat. pisang dah ada ni.

Tihara said...

owh cedap n nak ckett :)

exora said...

ujie n Tihara :
jeput pisang yg x letak yis/serbuk penaik...meme kegemaran saya.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

sedapnyer...tp camner nak bg dia warna hitam?kena simpan lama dulu br goreng ke?apasal LM buat cerah je warna dia?huhuhu

sarah-najwan said...

aku kalu bab goreng jeput la failed..mesti keras dan serap byk minyak..huhu..

tu psl..beli ajo la..hehe

~ yus ~ said...

saya pun selalu buat cekodok pisang ni..sedap kan kak..:)

CIK TOM said...

wah nmpk sedap cekodok pisang...nak jugak!hee...

exora said...

LM : sebenarnya jd hitam sbb sy grg lama sikit kasi hangus gtu..tp x ler smpai rentung..heheh, lps bancuh ble terus grg jer.

ina :
jgn boh byk sgt tepung tu...jadilaa,
bia sm byk, klu lebih psg pun xle grg pulak nanti.

exora said...

yus :
betul tu yus, meme peberet akak pun.

ciktom:
jom cik tom...mai r seremban, pilah sbn dkt jer..hehe

Hanis Azla said...

jejemput pisang memang membuka selera time petang2.. semakin hitam dan melekat2 mmg lagi sedap..

exora said...

hanis :
setuju sgt la ngan hanis..hehe