*IKLAN DEH!!*

Friday, 28 October 2011

Patut la ramai orang...

Selamat petang...

Sudah seminggu M.Hakim
tiba2 jer cakap nak makan roti jala
aku cakap kat stadium jer ada
nanti balik sekolah kita singgah beli
tapi dek kerana banyak benda nak fikir
langsung aku terlupa
hari Ahad lepas aku cuba cari kat pasar malam
tapi xder...nak kena pergi stadium jgk la

petang semalam aku pun pergi la
ke Stadium Tuanku Abdul Rahman, Paroi
suspen...ramainya orang, ada apa pulak ni
rupa-rupanya ada pesta jualan
sempena final malam esok...
terlupa betul aku
x pasal2 cari sesak kat sana
kegemaran M.Hakim, roti jala n kuah kari ayam RM2 saja
masih lagi 3biji RM1, besar n sedap
Tahun lepas masa tengah minum2
ngan member kat kedai roti jala tu
tiba2 sebuah kereta BMW putih berhenti
sambil lambai2 tangannya 
ohhh...pasangan kembar pemain N9
si Aidil dan Zaquan...hensem tu
seronok aku hari tu..hihi
x sangka dpt tengok Aidil secara live


org belum ramai sbb masa ni baru pukul 3pm...klu lps waktu ofis ramai yg lepak cni
si baju biru tuan kedai suspens aku amek pic dia...sbb aku snap dr dlm kete jer

p/s : gud luck utk N9 n Terengganu...dua2 aku support sbb n9 tempat aku mencari rezeki
       n Terengganu pula tanah kelahiran suami ku...wpun kedua2nya musuh ketat TRW..hahaha

salam exora...

12 comments:

Ujie said...

murahnya roti jala tu!
saya baru mkn kelmarin..3biji + kari ada ayam seketul comel= rm2.50 tau!

sarah-najwan said...

acu kalu TRW msuk final..lagi meriah kat SBJ..hehe..

good luck utk N9 dan Tganu jgk..

exora said...

ujie :

mungkin sbb kuah ujie tu ada ayam kot...
yg ni xder ayam pun cm serpihan2 tulang jer..hihi
tp makanan kat sini ok lagi laa
x mahal..roti jala ni dr saya mula2 kerja kt sini smpi skrg x naik2 hgnya

exora said...

ina :

agak menarik bila dalam byk2 kedai tu ada gak mamat pakai bj TRW...siap dok meniago bj2 hobin jang hobin
berani tul mamak tu...gerai dia pom selit gak bj TRW

ArulchelseA said...

roti jala tu buat sy lapa mlm2 ni...kih kih kih

exora said...

arul :
saya makan satu jer,
M.Hakim makan 5 tau(ptg smlm 3, hr ni 2)...
dah hbs, xle nk offer r

Daddylicious said...

sikembar tu mmg hensem pernah terserempak dengan mereka dengan isteri masing2...

exora said...

Daddy...
yer ke...maknanya salah la brta yg tersebar mengatakan rita n ayu tu bergaduh ye...elok la tu kan.

diana said...

arul tu semua benda di tengok,dia lapar..
ekekek

exora said...

Diana :
tu la sp srh dia tgk lepas kul 12 mlm kan...da hbs r..

~ yus ~ said...

yea negeri sembilan menang...hihi

saya bukan peminat bola sebenarnya, tp dah suami tgk malam tadi kan..

saya sokong yang menang...hahaha

roti jala tu buat pun senang kak, lenkali buat je sendiri, lagi puas makan...:)

exora said...

yus :
meme dah menang...tahniah n9
tp akak tggu Tok Mat umum cuti esok,
baru ble bersorakkk..hahhah

adk ipar akak dah ajar buatnya, meme
sng pun tp x berbaloi stkt nk mkn ber2 ngan sibujang kecik ni..
lgpun kuah dia akak fail sikit, kari2 ni x gheti sgt.