*IKLAN DEH!!*

Saturday, 15 October 2011

Nampak macam sedap...

masak rebus saja...huhu
ikan talapia masak merah...goreng pedas kalau d kelantan 

Ini lah menu kami hari ini
menu orang malas
simple saja tapi macam sedapkan...
hihihi...

salam exora...

17 comments:

Kalamhati said...

sedaknyoo..huhu

sarah-najwan said...

huhu....xle makke ketam wey...jadi gelenyar..hahahahhahaa

exora said...

KH :
ketam kalau gulai lg sodap kan...
tp malas nak cari santan..huhu

exora said...

ina :
aku pun jd gtu jgk tapi terliur weiii
aku bedal jer..hehehehhe

Princess Nur said...

simple tapi sedap..salam kenal ye :)

exora said...

hi princess Nur...
tq sudi singgah blog saya...

Khairil said...

sedap...lama tak makan ketam...

atuk said...

Assalamualaikum Mak long

ada lagi ke lauk tu hari ni....

Wassalam

Yasminhamid said...

terliur tgk ketamm.. dah lama sangat tak makan ketam..

exora said...

khairul...
saya pun, agak lama x makan ketam

exora said...

atuk :
waalaikumussalam...
hari menu lain plk atuk,
tp ketam tu ada lagi...bahagian yg kaki tgnnya tu...malas nk kopek
heheh

exora said...

yasmin :
saya x ble mkn sokmo..gatai jd nyer
hihi

zomba said...

trbaek ah....best2
bile nk balik kg???...ahahahhahhh

Azhariah Zuber said...

terus rasa lapar. huhu

exora said...

zomba :
cuti semakin dekat...hehehhe

azza :
tu baru rebus yer, kalau gulai kuning...lagi lapar kan..

~ yus ~ said...

tak pernah makan ketam rebus, tapi ikan talapia tu mmg superb tengoknya..hehe

exora said...

yus :
ketam rebus tu menu org2 kg kat kelantan...udg rebus pun sama
pastu makan ns panas2 ngan budu pedas...bertambah-tambah