*IKLAN DEH!!*

Sunday, 16 October 2011

Layan jer...

Assalamualaikum...

Selamat tengahari semua
dah makan ker
apa menu uollz hari ni
jom layan menu kite yang x seberapa ni...

menu yang sangat jarang aku masak, kari ayam...peberet Pak Long n M.Hakim
ikan masin...peberet ni
menu wajib...ulam-ulaman, budu n sambal belacan
biasalaa...
bila hujung minggu idea kering
aku letak jer la pic2 menu kami hari ni
ok x...
kalau x ok, ampunkan la yer..huhuhu

15 comments:

Tihara said...

wahh, ada budu..best :)

exora said...

Tihara :
make budu ko...

Ujie said...

okeylah tu, ada la entri kan. asal tak langgar etika berblog.
p/s: apa etika berblog ek??ahah..

sarah-najwan said...

kari nge budu + ike kering la sedak wey..makke tok hengat donia....hahahhaha

tapi aku loni malas amat masok..skill pun da hile..hukhuk

exora said...

ujie :
tu la kan...sy berblog untuk suka2
untuk hal kehidupan kite jer

exora said...

ina :
aku rjn pun sbb hubby aku ada seminggu ni
klu nga hakim gak kerek telo dadar..hahahh

zomba said...

kari aym mklong....hurmmm...lamo x braso...huhhhhhuhh

exora said...

zomba :
mai r sbn..hehehe

zomba said...

okeyh...insyallah nnti de mse sampai la smban tuh...hehehh

ieda said...

kari & budu .. perghh kalau ditambah ikan bakar lagiii lah sedap ! :)

wahida said...

saya kalau ada sambal belacan mmg mkn bertambah...

exora said...

ieda :
betul tu...kalau ikan bakar + budu,
yg lain xder pun xpo..hehehe

wahida :
tu yg x ble selalu ada...makan banyak jdnya kan...

~ yus ~ said...

sedap tu menunya kak...

mmg membuka selera..:)

CIK TOM said...

best nmpk kari ayam tue :)

exora said...

yus :
bila hubby ada berseri la meja akak...heheh, kalau dengan M.Hakim jer jrg sgt nak msk sendiri, beli jer kt cnteen

ciktom :
sy x mnt sgt kari so x pandai nk msk kari ni, tp bila hubby dah minat kena2 la pandaikan diri..hihi