*IKLAN DEH!!*

Monday, 10 October 2011

xder mood...huhuhu

Assalamualaikum...

malam ni aku kehilangan 'mood'
gara2 pasukan TRW teruk kena belasah
disamping disiplin pemain yang agak teruk
sehingga memiliki kad merah berkeping-keping
lebih membuatkan aku tiada 'mood'
kerana tidak dapat menontonnya secara 'live'
aku hanya menonton n9 vs felda united
di RTM saja...huhuhu
tahniah untuk team felda...makin mantap
pasti ayahanda ku tersenyum
kerana dia warga FELDA

lompatan sang kijang tidak menjadi malam ini

kaloh gak balik sajo laa Tan Sri dan Tok guru kito...
suami aku juga tidak menontonnya
kerana dia dalam perjalanan ke sini
sekadar bertanya kabar dari aku
dan ternyata negeri mu telah mengalahkan
negeri aku
semoga kita tidak berbalah seperti mereka
dalam perlawanan tadi...huhuhu


p/s : wpun dalam jaringan trw ketinggalan 2 jaringan tapi mengatasi terengganu 3-2 dlm bil kad merah...hahhahhh
        bekeng2 belako puok ni main weh...
 

salam exora...

13 comments:

ArulchelseA said...

tk berbalah kot.. kih kih kih..

negeri pun kalah jugak..

exora said...

Arul :
insyaAllah...kami sentiasa damai

nsb x menyebelahi nogori mlm ni
wpun serangan bertalu-talu...

kakcik said...

Bakpolah gi rebut2 bola sebutir tu? :)

exora said...

kakcik..
itulah satu perkara yg telah lama dipikir-pikirkan...tp x jupo jgk jwpnnya..hihi

Hanis Azla said...

semalam tgk games selangor vs perak.. sokong selangor sebab jiran sebelah rumah player selangor.. he..he..

exora said...

hanis :
sape player tu...hihi
nak g jalan2 mah hanis laaalalalaa

ieda said...

patutlah x der mood ..
ekekek semalam kita nonton hindustan je
bila tidur duk teringat2 kat hero ekeke pagi2 nie mood baikkk ! :)

sarah-najwan said...

huhu..aku dgr dlm berita je..

xpo la TRW..game satu lagi kasi menang la agregat..mu patut gi tgk live long..smgt sket..

exora said...

ieda :
sapa la agaknya hero tu yer...
dulu2 kita sk tgk hero dino mario ke namanya...yg berpasangan ngan bipasha basu dlm crt seram tu...

ina :
nk tgk guano wei...nun d kota bharu
mainnya...

zomba said...

samo lh kito...huhuhuuuu

exora said...

zomba:
adakah anda ke stadium ?
lg laa xder mood kan dh kalah..hihi

CIK TOM said...

xyh gaduh psl bola..xde gunanya pun..hehee

exora said...

ciktom :
suka2 jer...
kalau dh bergaduh teruk tu meme la x
patut kan...